Alla inlägg under maj 2013

Av Maja Strese - 17 maj 2013 22:17

Nämen hejhej! ;D har inte bloggat på länge (vet). Men nu kommer det ett inlägg, så det får ni vara glada för. ;) Tänkte skriva lite om min födelsedag. Man fyllde ju nämligen år i torsdags förra veckan! :D Så då åkte vi till Sthlm på onsdagen. Vi åkte egentligen till Täby, men det gills väl som Sthlm? ;) Ja, och sen var det torsdag! Hurra för mig!!! ;) firade det på lördagen och det blev super! :D mamma hade bakat JÄTTEmånga kakor! Nu vet ju jag inte hur man lägger ut bilder på bloggplatsen, men men.... Jag fick jättemånga fina presenter också! Nitton par stumpor, hörlurar (assnygga lila), en grey's anatomy box med alla åtta sesonger som kommit ut, 1300 kr på HM, 200 kr på akademiska bokhandeln, nagellack, läppglans, och några andra saker. Ja, jag hade iaf en väldigt bra dag! Och vi byggde en, fast egentligen två, jätteroliga gungor i mormor och morfars trädgård ;D ni får väl ha en fortsatt bra kväll! Hare gött! ;) kanske kommer ett till inlägg sen :*

Presentation


Tjao people! Här i min lilla blogg får ni veta allt möjligt om mig och mitt halv intresanta liv i självastenorrlands huvudstad Sundsvall. Enjoy the blog! :))

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards